Sherbimet

            Mirëmbajtje e shpejtë, profesionale, efikase e sistemeve kompjuterike me kontrata të favorshme vjetore

     Qendra e Shërbimit Protech ka shërbimin e saj modern për sistemet kompjuterike dhe kompjuterët personalë, printerët dhe produktet e tjera të IT. Përfitimet që do të merrni nga ne është një shërbim profesional, i shpejtë dhe cilësor me çmime të mira. Ne jemi të pajisur me teknologjinë më të lartë të shërbimit, e cila është një garanci e cilësisë së shërbimeve. Me një ekip ekspertësh ne mund t'i përgjigjemi kërkesave tuaja të klientëve. E pajisur sipas normave botërore, me mjete për ndërhyrje të ndryshme dhe stok të pjesëve të këmbimit, Protechs është gati në çdo kohë për të përmbushur të gjitha kërkesat tuaja të nevojshme. Shërbimi punëson njerëz të pajisur profesionalisht që do t'ju ndihmojnë të zgjidhni problemet tuaja:
        Kompjutera personal

        Kompjuter fletore

        Monitoruesit

        Printerët

        Pajisjet e rrjetit

         Furnizimi me energji të pandërprerë UPS

        Fotokopjues

        Telefax

        Shkëmbime telefonike

        Sisteme alarmi

        Mbikëqyrja video, etj ....

             Për më tepër, Protech garanton riparimin profesional të të gjitha produkteve të LG, HP, EPSON, OKI, VROLLAZT, KTC, PROVIEW, SAMSUNG dhe të gjitha markave të njohura në teknologjinë e informacionit.
         Cilat janë përfitimet e kontratave të mirëmbajtjes?
           Në botën moderne të informacionit një çështje e rëndësishme është funksionimi i qëndrueshëm dhe i besueshëm i makinave kompjuterike. Transporti në Qendrën e Shërbimit ofron mundësinë e dëmtimit të pajisjeve, dhe kështu vlerën dhe konfidencialitetin e të dhënave që janë përparësia juaj për ju. Me mirëmbajtjen që ju ofrojmë, Protech është drejtpërdrejt në zyrat tuaja, më afër jush. Kjo ju kursen kohë të vlefshme dhe parandalon çdo keqfunksionim në vendin e punës dhe mjedisin e punës. Ju merrni kontakt të drejtpërdrejtë të Profesionistëve me përdoruesit, funksionimin e qetë të pajisjes si pjesë e sistemit. Mirëmbajtja në kohë parandaluese dhe marrja e masave për të mbrojtur të dhënat dhe sistemin, do të eleminojë çdo lloj arsyesh të mundshme për ndërprerjen e punës.
          Si parazgjedhje në përputhje me rregulloret ligjore, Protechs miraton një periudhë garancie prej 12 deri në 36 muaj siç përcaktohet në dokumentet e lëshuara gjatë shitjes, brenda së cilës merr përsipër të heqë të gjitha defektet dhe defektet teknike të produkteve që do të shfaqeshin gjatë normalizimit përdorimi i produkteve. Shërbimi kryhet në ambientet e Protechs, dhe nëse është e nevojshme në vend të përdoruesit nga një ekip i personelit të shërbimit të trajnuar profesionalisht dhe me përvojë.
          Më në fund, gjëja më e rëndësishme është që klientët të jenë plotësisht të kënaqur me shërbimet e ofruara nga kompania.